torsdag 21 maj 2009

Skön dag

Har jobbat idag, endast 4 timmar. Blev mycket skratt med mina arbetskamrater. Måste tacka för det om nån av er läser detta. Efter jobbet gjorde jag detta:



Hälsade på pappa idag och visade min blogg. Hjälpte honom att spara den under bokmärken, så nu krävs det bara ett par klick. Kör hårt pappa.
Ska hälsa på igen på lördag och titta på Robinsson, spännande. Fast det är nog mest jag som tycker det. Men snäll som han är så tycker han att det också är roligt.


Blev sedan bjuden på mat hos Anders föräldrar. Super gott eller mumma kan man väl säga. Väldigt trevligt var det. Till efterrätt blev det årets första rabarberpaj. Mums.










Lånade denna bok av Anders mamma. Ska börja läsa i kväll. Det första jag läser på baksidan är:
Fem personer du möter i himlen är en varm och humoristisk bok som vill få oss att förstå meningen med livet, att inget liv är meningslöst, att vi alla lämnar något efter oss.
Detta fångade mitt intresse direkt.






När jag kom hem väntade en present från min mor. Ett jätte fint halsband. Tack så jätte mycket. Kram kram

1 kommentar:

  1. Att skratta med dej är otroligt härligt och uppiggande. Kram

    SvaraRadera

vill säga....