onsdag 20 maj 2009

Känner mig stark......pust

Vart lite trött efter maten, så jag blundade lite. Hade planer på att sova en liten stund bara, en sån där power nap. Jag skulle ju iväg och träna kl 19.00. Jag vaknade upp kl 18.40, panik. Vad ska jag göra, super trött, ska jag strunta i träningen och ta en promenad istället. NEJ, jag tog mig i kragen och bytte om som en flitigt arbetande myra. Konstigt nog så kände jag mig super stark under passet. Pump blev det. Väldigt stolt och nöjd över mig själv att jag kämpade igenom kroppens alla muskler. Men sen så rann energin av mig.
Nä nu ska jag duscha, smörja in mig med min goa kräm och må gott. Måste bara komma ihåg att jag ska posta de sista inbjudningskorten imorgon. Kanske glömt säga det, min bror fyller 30 år i juni och då blir det PARTAJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....