Världens bästa fransos
Visar inlägg med etikett hund. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett hund. Visa alla inlägg
torsdag 4 augusti 2011
onsdag 22 december 2010
Dexter - God Jul
söndag 19 september 2010
måndag 30 augusti 2010
lördag 3 juli 2010
Vem älskar inte glass en varm dag
Dexter "the man" älskar glass. Nu ska ni inte tro att vi matar honom med glass varenda dag....Det händer BARA ibland. Han måste ju få njuta lite han också

torsdag 3 juni 2010
tisdag 4 maj 2010
Blodig dag
Lille Tuffe har haft en händelserik dag idag. Vi hade en tid hos veterinären Maria på Frösön idag. Vi var dit för att ta bort en knöl som misstänktes vara en fettknöl eller något liknande. Men det var en tumör (hudtumör). Den var iaf godartad...... Efter det så passade vi på att dra några tänder som satt lösa och skrapa tandsten. Maria tyckte faktiskt att han hade väldigt fin tänder för sin ålder. Självklart så fick Tuffe först lugnande och blev sedan efter det sövd. Så då vet ni, som av någon anledning trodde han var vaken och kände smärta.....ingen fara på taket.
När Tuffe vaknade upp så smaskade han massor med munnen, kände väl att det fattades nått...
Måste säga att Maria är den bäste veterinären här i stan. Finns ingen bättre, dessutom så är hon billigast. Så skippa djursjukhuset och åk ut på Frösön till Maria
P.S jag fick vara med när hon drog tänderna och skar bort knölen. Otroligt fascinerande....Det enda som var lite obehagligt var när hon drog tänderna.....huvva det är lite skrämmande med tänder
måndag 26 april 2010
fredag 9 april 2010
lördag 27 februari 2010
Bra början på dagen
Hyrde en film igår som tyvärr inte hann titta på. Men nu på morgonen så gjorde jag i ordning frukost och satt på filmen. Riktigt bra film, skrattade högt för mig själv.
I LOVE YOU, MAN
Den rekomenderar jag värkligen att se, skön humor....
Efter det så gav jag doggen mat så vi kunde ta en promenad och lämna tillbax filmen. Dexter åt så bra och slickade skålen ren. Sen så springer han in i vardagsrummet och jag börjar klä på mig. Sen när jag går in till vardagsrummet för att hämta Dexter så finner jag detta.
Efter det så gav jag doggen mat så vi kunde ta en promenad och lämna tillbax filmen. Dexter åt så bra och slickade skålen ren. Sen så springer han in i vardagsrummet och jag börjar klä på mig. Sen när jag går in till vardagsrummet för att hämta Dexter så finner jag detta.
Så otroligt pinsamt att lämna igen den. Trodde inte att dom skulle tro mig men det gjorde dom. Det syntes ju tydligt att det var någon som bitit och slitit i den
tisdag 23 februari 2010
tisdag 9 februari 2010
torsdag 28 januari 2010
måndag 18 januari 2010
Vem är vem?
Dexter?
Det är en del som tycker att Dexter ser ut som en gris......han kan ju låta som en, det håller jag med om, men någon likhet ser jag faktiskt inte
onsdag 13 januari 2010
söndag 10 januari 2010
tisdag 5 januari 2010
Sötnos
Älskade Dexter har tappat två vita fina tänder, men mår så gott ändå, det är två nya på
gång.........
torsdag 10 december 2009
måndag 23 november 2009
Världens sötaste
Vad är det du äter matte, jag vill också smaka, snälllaaaaa
tisdag 17 november 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
