Så här såg fondväggen ut innan, den är kvar från förra hyresgästen. Ser ni alla hålen, inte fint
Men Anders föräldrar tog tapet dom hade kvar från sitt sovrum (tapeten är från Svensk Tenn) och tapetserade en bräda och ramade sen in den. Alla hål försvann. Det blev som ett nytt rum, helt underbart, älskar det
Ja idag har det varit bra så nu sitter man och myser. På fm så var jag och Anders iväg på gjorde lite ärenden. Vi var bla in på Hamngatan där Anders köpte ett otroligt vackert stort fat. Det passar in så fantastiskt in i vårat kök. Så nu står det så underbart på köksbordet och jag bara ler så fort jag ser det.
Fatet är fantastiskt vackert, bilden gör den inte rättvisa
Sen så bjöd jag min älskling på thaimat och semla som han åkte hem och mumsade på men innan han åkte skjutsade han mig till Itrim. Där mötte jag upp Jessica för ett häftigt träningspass som gjorde oss både svettiga. Super kul att träna med min kära vän, det ska vi självklart göra om.
Sen så drog vi ner på stan för jag ville köpa en fin present till min vän som nu gått ner hela 9.8 kilo.
Det blev en fin skål från Hamngatan. Lila och fin
Till mig själv så blev ett fräscht kuddöverdrag till kökssoffan hemma. Nu andas köket vår.