Visar inlägg med etikett shopping. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett shopping. Visa alla inlägg

söndag 7 augusti 2011

dagis och lite sug efter shopping

Jag och Anders håller på att funderar sönder våra små hjärnor angående det här med dagis. NÄR ska vi söka till DAGIS????. NÄR vill vi att han ska BÖRJA???
SNÄLLA dela med er lite av er erfarenhet angående detta.....

Sen så är jag så där töntigt sugen på att shoppa. Både till mig och Wille. Lillemannen här hemma behöver ju egentligen inget just nu.....meeeen det finns ju så mycket fint som han skulle passsssaaaaa så bra i. Töntig jag är va.

lördag 23 juli 2011

PowerShot



Testar vår nya kamera, jag är grymt NÖJD. Men som sagt om jag INTE skulle vara NÖJD så får jag lämna tillbaka den inom 30 dagar, men jag är SÅ NÖJD.....

onsdag 15 juni 2011

I want you soooo baaaad



Denna heting suckar jag efter, min gamla trotjänare börjar ge upp.....sorgligt men sant

lördag 26 mars 2011

Vill ha ghaaa dregel














Tänk vilken mamma LYX, kanske nått man får unna sig själv i framtiden

onsdag 16 mars 2011

Jag skulle vilja vara extra vacker i dessa














Kanske ska slå till på den i mitten till Williams dop....
Tål att fundera på....
Den kanske finns här i stan, den är ju från Vero Moda, NÅGON SOM SETT DEN??

(bilderna är från Nelly.com)

måndag 21 februari 2011

mode för William....




Allt är från Lindex, älskar deras barnkläder, färgglada och fina

tisdag 4 januari 2011

Dagens fynd




Hittade detta på HM idag.
Byxorna är så coola. Har kikat på dom förut men tyckte att 149kr var för mycket då, men nu så var de ute för halva priset. ME LIKE. Pyjamasen var också för halva priset

torsdag 9 december 2010

Spara Pengar men sprara inte in på kvaliten






Varför inte unna sig men för en billigare peng....
Salongs produkter till mitt hår måste jag ha. Har testat många billiga märken som jag handlat på mataffären eller på Domus bla. Men känslan i håret blir absolut inte lika bra.
Hittade en sida på internet som säljer allt möjligt mycket billigt.
Detta paket på bilden kostade mig 264 kr (frakten inräknad)
Billigaste svenska sida jag hittade 399 kr (plus frakt)
I salong ca 550 kr
Ja vad heter sidan då     http://www.feelunique.com/

onsdag 1 december 2010

Ikväll hoppas jag kunna hitta.......





 .....lite julklappar. Annars så blir det julklapps shopping på fredag. Och fattig som jag är så skadar det aldrig med lite hjälp...

onsdag 15 september 2010

Som mitt hår har längtat



GUUUD va gott det luktar, man vill liksom bli begravd i håret. Kanske tom hångla lite med håret.
Har beställt detta paket för 230 kr (med frakt), blev ca 60 % rabatt, det är alltid gött.
Sidan som jag har beställt ifrån heter så mycket som:

Välkommen till erat nya hem


Detta blev såååå bra, inget mer slarv nu

tisdag 10 augusti 2010

Nu blir det fint här hemma

Nu är gardiner och ny kudde till soffan inköpt....
Kommer med kort sen....

tisdag 27 juli 2010

Lite shopping idag

Var in på Body Shop en snabbis. Hade en värde check på 100 kr, så jag ville unna mig nått som luktade mumma. Hittade ett paket med ett ljus och en spray flaska. Flaskan kunde man använda vart som helst, på dig själv, textiler eller bara spruta i rummet. Luktade så grymt gott. Hela jag luktar mumma nu.....nu blev ni bra sugna på att komma hit och lukta va. Jaja Gott luktar det om hela hemmet och mig. Nä fan va jag tjatar om att det luktar gott, men det luktar ju GOTT

(klicka på bilden så ser ni vilken doft det är)




( paketet kostade 325kr, jag hade en rabatt på 100 kr, vilket innebär att jag ska betala 225kr. Men hon sa att paketet var felmärkt så jag betalade bara 125 kr....tjoho )