Visar inlägg med etikett shopping. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett shopping. Visa alla inlägg
torsdag 23 februari 2012
onsdag 24 augusti 2011
söndag 7 augusti 2011
dagis och lite sug efter shopping
Jag och Anders håller på att funderar sönder våra små hjärnor angående det här med dagis. NÄR ska vi söka till DAGIS????. NÄR vill vi att han ska BÖRJA???
SNÄLLA dela med er lite av er erfarenhet angående detta.....
Sen så är jag så där töntigt sugen på att shoppa. Både till mig och Wille. Lillemannen här hemma behöver ju egentligen inget just nu.....meeeen det finns ju så mycket fint som han skulle passsssaaaaa så bra i. Töntig jag är va.
SNÄLLA dela med er lite av er erfarenhet angående detta.....
Sen så är jag så där töntigt sugen på att shoppa. Både till mig och Wille. Lillemannen här hemma behöver ju egentligen inget just nu.....meeeen det finns ju så mycket fint som han skulle passsssaaaaa så bra i. Töntig jag är va.
lördag 23 juli 2011
PowerShot
Testar vår nya kamera, jag är grymt NÖJD. Men som sagt om jag INTE skulle vara NÖJD så får jag lämna tillbaka den inom 30 dagar, men jag är SÅ NÖJD.....
onsdag 15 juni 2011
I want you soooo baaaad
lördag 30 april 2011
måndag 28 mars 2011
lördag 26 mars 2011
Vill ha ghaaa dregel
onsdag 16 mars 2011
Jag skulle vilja vara extra vacker i dessa
Kanske ska slå till på den i mitten till Williams dop....
Tål att fundera på....
Den kanske finns här i stan, den är ju från Vero Moda, NÅGON SOM SETT DEN??
(bilderna är från Nelly.com)
måndag 21 februari 2011
onsdag 9 februari 2011
tisdag 4 januari 2011
Dagens fynd
Hittade detta på HM idag.
Byxorna är så coola. Har kikat på dom förut men tyckte att 149kr var för mycket då, men nu så var de ute för halva priset. ME LIKE. Pyjamasen var också för halva priset
torsdag 9 december 2010
Spara Pengar men sprara inte in på kvaliten
Varför inte unna sig men för en billigare peng....
Salongs produkter till mitt hår måste jag ha. Har testat många billiga märken som jag handlat på mataffären eller på Domus bla. Men känslan i håret blir absolut inte lika bra.
Hittade en sida på internet som säljer allt möjligt mycket billigt.
Detta paket på bilden kostade mig 264 kr (frakten inräknad)
Billigaste svenska sida jag hittade 399 kr (plus frakt)
I salong ca 550 kr
Ja vad heter sidan då http://www.feelunique.com/
onsdag 1 december 2010
Ikväll hoppas jag kunna hitta.......
.....lite julklappar. Annars så blir det julklapps shopping på fredag. Och fattig som jag är så skadar det aldrig med lite hjälp...
söndag 19 september 2010
onsdag 15 september 2010
Som mitt hår har längtat
GUUUD va gott det luktar, man vill liksom bli begravd i håret. Kanske tom hångla lite med håret.
Har beställt detta paket för 230 kr (med frakt), blev ca 60 % rabatt, det är alltid gött.
Sidan som jag har beställt ifrån heter så mycket som:
Har beställt detta paket för 230 kr (med frakt), blev ca 60 % rabatt, det är alltid gött.
Sidan som jag har beställt ifrån heter så mycket som:
tisdag 10 augusti 2010
Nu blir det fint här hemma
Nu är gardiner och ny kudde till soffan inköpt....
Kommer med kort sen....
Kommer med kort sen....
tisdag 27 juli 2010
Lite shopping idag
Var in på Body Shop en snabbis. Hade en värde check på 100 kr, så jag ville unna mig nått som luktade mumma. Hittade ett paket med ett ljus och en spray flaska. Flaskan kunde man använda vart som helst, på dig själv, textiler eller bara spruta i rummet. Luktade så grymt gott. Hela jag luktar mumma nu.....nu blev ni bra sugna på att komma hit och lukta va. Jaja Gott luktar det om hela hemmet och mig. Nä fan va jag tjatar om att det luktar gott, men det luktar ju GOTT
(klicka på bilden så ser ni vilken doft det är)

( paketet kostade 325kr, jag hade en rabatt på 100 kr, vilket innebär att jag ska betala 225kr. Men hon sa att paketet var felmärkt så jag betalade bara 125 kr....tjoho )
(klicka på bilden så ser ni vilken doft det är)
( paketet kostade 325kr, jag hade en rabatt på 100 kr, vilket innebär att jag ska betala 225kr. Men hon sa att paketet var felmärkt så jag betalade bara 125 kr....tjoho )
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
























