Visar inlägg med etikett skönhet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett skönhet. Visa alla inlägg

måndag 19 juli 2010

SWEET HEART

....heter nagellacket. Jag tycker det är grymt fint och håller länge


lördag 13 februari 2010

Helt klart den bästa concealern som finns

Jag är beroende av en riktigt bra concealer. Har testat väldigt många......letat och letat i denna djungel av märken. Men denna concealer är absolut den bästa av dom alla, en riktig diamant bland alla andra kristaller. På KICKS inne i stan kostar den 305 kr, självklart billigare på internet ( man tjänar ca 40 kr att inhandla den från internet ). Jag lovar att den är värd varenda öre plus att den räcker sjukt länge

torsdag 7 januari 2010

En ny sminkning



Vackra Anna (http://annabenerfalk.blogspot.com/) har sminkat mig ikväll. Först blev jag paff men jag fick det jag bad om. Och efter ett litet tag så älskar jag sminkningen. Anders tycker denna var finare än den i måndags, jag håller med




onsdag 29 juli 2009

DERMALOGICA


Köpte min nya ögonkräm idag. Intensive eye repair : en närande ögoncreme med reparerande vitamin C, jams och fuktbindande hyaluronsyra. Cremen ger rikligt med fukt, slätar ut fina torrhetslinjer och mmotverkar förtida åldrande runt ögonpartiet

fredag 10 juli 2009

Dermalogica












Har börjat denna dag med en beställning av hudprodukter. Jag använder Dermalogica och är jätte nöjd. Brukar alltid köpa från en skönhetssalong i stan. Men om det är billigare på internet så varför inte beställa. Boostern räcker kanske i
1 1/2 månad, men de andra produkterna brukar räcka i ca 5-6 månader

lördag 13 juni 2009

ont gör det












Ser ni vad jag utsätter mig för. Det syns dåligt på den andra bilden hur röd och svullen jag är runt munnen. Jag tänkte det skulle få visa hur ont det gör med vaxningen. Tro inte nu att jag har skäggstubb, nej nej. Jag har mörk hårväxt och då syns det mer på överläppen, tycker det är snyggare att vara utan det. Nu ska jag passa på att titta på en tjej film när Anders inte är hemma. Bröllops Duellen ska få underhålla mig ikväll

Vilken läcker frisyr, vill ha.........


Tycker denna frisyr är så läcker på denna donna. Så jädrans snyggt. Ska ju klippa mig dagen innan Brossans fest. Har beställt tid för färg också. Undra om jag skulle passa i den snygga färg. Men vad är det för färg egentligen, röd kanske.
Nä det är svårt med hår. Skulle vilja ha denna längd på håret men det skulle ta evigheter för mig att spara. Löshår värkar bara komplicerat. Jag skulle behöva anställa någon som bara tog hand om mitt hår. Slippa bekymra sig varenda morgon för att man ser ut som ett troll. Istället gå ut och möta dagen som denna snygga brud.
Jaja jag har två veckor på mig att fundera vad jag vill ha ut av mitt hår.
Jo en sak till, undrar om jag ska klippa en snygg lugg igen. Någon där ute som kan vägleda mig i dessa livsangörande val.

lördag 6 juni 2009

Tyst underhållning för mig själv

Först en peeling av ansiktet. Kände att det var dags och det är ju så skönt.

Sen blev det en ansiktsmask. Ser lite läskigt ut faktiskt. Anders brukar undra vad jag har i ansiktet, mitt svar är oftast "det är en ansiktsmask, vadårå" Nu förstår jag det stora frågetecknet. Ser galet ut och klibbigt ut