Visar inlägg med etikett kärlek. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kärlek. Visa alla inlägg

måndag 20 december 2010

8 år av galen kärlek


Så grymt hungrig, gissa vad som serveras denna måndag


Jo oxfile, kantarellsås, klyftpotatis och en mumsig sallad, gud så gott det var



Skål Älskling för dessa 8 år, nu satsar vi på 8 grymma till
Självklart fick Dexter också oxfile, han är ju en i familjen.....

fredag 3 september 2010

Jag är så kär....Ja jag älskar DIG
Du finns där för mig och stöttar mig även när jag har det svårt.
Jag vet att jag alltid kan lita på att du finns vid min sida.
Du älskar hela mig och jag hela dig.
Jag älskar ditt goda hjärta, ditt leende, din humor.
Jag älskar våran vardag tillsammans,
jag älskar våra mornar och kvällar tillsammans.

Jag älskar att när jag känner mig som mest nere, när livet är så orättvist, när jag blir knockad av svåra besked så finns du här hos mig och säger "jag kommer alltid att älska dig"

Du är så fin och jag är så lycklig....


måndag 9 augusti 2010

För att jag älskar dig

Kom hem igår kväll efter några dagar i Stockholm. Vi har haft det jätte härligt....
Anders överraskade mig med en present som jag trånat efter men inte haft råd med.....
Jag fick den därför att han älskar mig.....vilken kille jag har.....kärleks presenter efter snart 8 år tillsammans