Visar inlägg med etikett mode. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett mode. Visa alla inlägg
måndag 21 februari 2011
onsdag 24 februari 2010
torsdag 18 februari 2010
tisdag 15 september 2009
Vill ha.....
Båda är från Nelly, märket Cheap Monday. Gillar dom skarpt. Ska jag beställa eller inte. Har bara dåliga erfarenheter av att beställa hem kläder. Men någon gång ska väl vara den första
lördag 5 september 2009
Tom Ford, Calvin Klein, Dolce Gabbana=sexigt??? eller inte???
torsdag 27 augusti 2009
onsdag 12 augusti 2009
torsdag 30 juli 2009
onsdag 22 juli 2009
Hösten är vacker men jag är inte redo än
Fick just HMs höst katalog. Visst jag tycker hösten är jätte vacker och mysig. Men inte än. Sommaren måste få fortsätta ett tag till va. Så du vackra sol, kom fram och ge oss bleka jämtar en solkysst färg.
Fast det är ju kul med kataloger ändå. Man blir inspirerad av alla fina kläder. HM har en jätte fin modell, alla är fina, som är riktigt personlig med sin glugg. Jätte cool eller vad tycker ni??
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





















