Visar inlägg med etikett mode. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett mode. Visa alla inlägg

måndag 21 februari 2011

mode för William....




Allt är från Lindex, älskar deras barnkläder, färgglada och fina

torsdag 18 februari 2010

tisdag 15 september 2009

Vill ha.....




Båda är från Nelly, märket Cheap Monday. Gillar dom skarpt. Ska jag beställa eller inte. Har bara dåliga erfarenheter av att beställa hem kläder. Men någon gång ska väl vara den första

torsdag 30 juli 2009

JESSICA


Denna måste du köpa till Freja. Förstå va fräsig hon blir. Den finns på HM för 349 kr.

onsdag 22 juli 2009

Hösten är vacker men jag är inte redo än



Fick just HMs höst katalog. Visst jag tycker hösten är jätte vacker och mysig. Men inte än. Sommaren måste få fortsätta ett tag till va. Så du vackra sol, kom fram och ge oss bleka jämtar en solkysst färg.
Fast det är ju kul med kataloger ändå. Man blir inspirerad av alla fina kläder. HM har en jätte fin modell, alla är fina, som är riktigt personlig med sin glugg. Jätte cool eller vad tycker ni??