fredag 22 maj 2009

Min krigare

Fick panik igår kväll. Min kära sambo installerade en ny version av MSN igår kväll på våran data. Det var ju bra. Jag kom ju in galant på MSN, har en automatisk login. Pga att jag loggas in automatiskt så har jag självklart glömt mitt lösenord, lite puckat. Så sen när jag skulle in på min mail var jag tvungen att logga in i igen men då skriva mitt lösenord. PANIK.
Klickar då för att jag glömt mitt lösenord, då skickade dom ett mail till MIN MAIL hur jag ändrar lösenordet, MEN HALLÅ JAG KOMMER JU INTE IN FÖR ATT LÄSA GRRRRR.
Jag gav upp till slut, orkade inte bli mer nervös och irriterad på datan och mig själv. Gick och la mig för att sova då mina kära sambo kommer in vid halv ett på natten och säger att allt är fixat.
Då har han alltså krigat med datan och kommit på mitt lösenord för min skull. Vilken underbar kille jag har som kämpar mitt i natten för mig så jag kan somna med ett leende på läpparna. ÄLSKAR DIG.
P.S ska nu vara lite smartare ock skriva ner lösenordet på ett fint papper

2 kommentarer:

  1. ja här händer ju inget... lite skrivet..eheheh.... trevlig helg....

    SvaraRadera
  2. Åhh va snäll han är din kärlek! :) å vilken snäll pappa du har som tittar på robinsson för din skull :) själv ska jag nog hyra film ikväll. Glöm inte å titta in å säga hej sen!!

    SvaraRadera

vill säga....