Visar inlägg med etikett njut av livet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett njut av livet. Visa alla inlägg

måndag 29 augusti 2011

Vet ni vad jag har gjort idag??

Jo, jag har varit på stan med Helen och unnat mig lite shopping....
tagit en promenad med Lina och Wille runt frösö berget.....
Ätit en helt fantastisk middag med trevligt sällskap....
Fått njutit av ett glas vitt vin....
Pussat och gosat med min underbara son....
Något jag glömt.....
Jaja ni förstår ju att jag har haft det så bra idag
P.S Jo när jag var traskande på väg runt berget så är det en bilen som tutar och tvärstannar mitt i vägen, och vem satt där JO MIn KÄRA VÄN JESSICA, så henne har jag också träffat idag

onsdag 25 maj 2011

Dagens lyx

var 2 rätters lunchen och "blinget dinglande" från mina öron, vilken ONSDAG det blev

torsdag 19 maj 2011

VILKEN SMAKUPPLEVELE

                                                         Imorgon så ska jag och gänget från jobbet få en smakupplevelse om heter duga.....så jäkla gött

torsdag 12 maj 2011

Här befann vi oss i måndags, vilken utsikt. GÖR härligt

lördag 26 mars 2011

Vill ha ghaaa dregel














Tänk vilken mamma LYX, kanske nått man får unna sig själv i framtiden

måndag 20 december 2010

8 år av galen kärlek


Så grymt hungrig, gissa vad som serveras denna måndag


Jo oxfile, kantarellsås, klyftpotatis och en mumsig sallad, gud så gott det var



Skål Älskling för dessa 8 år, nu satsar vi på 8 grymma till
Självklart fick Dexter också oxfile, han är ju en i familjen.....

torsdag 16 december 2010

Gud så skönt

Ja idag så har jag haft en liten SPA dag. Jag har spenderat 1 timme på SPAkliniken. Fotbehandling stod på schemat. Åh gud så härligt det var och välbehövligt.
Jag har haft så förbaskat ont i fötterna och svullen till tusen. Fått sprickor på hälarna, ja gudarna ska veta vad jag har haft ont.
Men nu så är mina fötter helt gudomliga. Precis som om de blivit på nytt född. Lena, mjuka och gosiga. Valde även ett rött lack till naglarna så nu är de juliga också.
Nä fötterna är något som jag ska börja ta bättre hand om. Minst 2 gånger per år ska jag kosta på mig denna lyx. En gång till sommaren och sen en till vintern. Ett löfte från mig till mig

torsdag 9 december 2010

Rena rama LYXEN

Torsdagen den 16/12  ska jag få en Spa-Pedikyr (60 min) på SPA-kliniken.
Och jag betalar inte ett öre. Jisses va grymt

måndag 6 december 2010

Jag fick till Lussekatterna igår






Men som ni ser så hade jag en liten "plan B" om det skulle skita sig med bullarna, GOD JUL Åre Choklad

söndag 28 november 2010

1 Advent I LÖV IT

Här hemma håller det på att förberedas inför 1 advents fikat, så jäkla mysigt, ska visa er sen

söndag 7 november 2010

Vackert

Är inte detta helt underbart, två lyxiga mörka choklad kakor. Detta har jag varit sugen på hela dagen. Så ikväll blir det en bit från varje kaka. Jäklar va gott det ska bli.

Det var någon som frågade om jag inte var sugen på godis, smågodis då rå. NÄÄ men detta är som sagt njutning

tisdag 12 oktober 2010

Så där ja....

Sängen är nybäddad
Så nu är det bara att hoppa i sängen och kika på DH

tisdag 28 september 2010

Här njuts det av toblerone och tjockisarna på biggest looser, I lööööv

söndag 19 september 2010

Njuter

Idag så fyller min pappa år. Denna underbara man var vi och grattade tidigare idag.
Men ett stort GRATTIS igen pappi.

Just nu så sitter jag och njuter av en stor kopp rött te, Kaktus-Apelsin.
Till det har jag ett rött äpple och en liten chokladbit.
För att maxa denna mts känska så har jag tänkt ett ljus som luktar ljuvligt. Förstår ni att jag mår bra....

Ska snart ringa pappa och be han köra försiktig till jobbet TIDIGT imorgon


Min tuffa pappa

Jo självklart så har jag röstat idag. Det tycker jag att alla ska ta ansvar för. Din är din rätt och plikt och rösta för det du tror på......
Sitt inte och gnäll sen.....

onsdag 8 september 2010

Ledig idag och solen skiner

Idag är en ledig dag så vi drog iväg till Andersön nu på fm. Vi tog en promenad på över en timma, så skönt. Vilket härligt väder och utsikt. Det är bara att kika på bilder och se vilken härlig dag