fredag 9 september 2011

VISSTE NI ATT DET ÄR DEN 9 SEPTEMBER, SÅ FÖR SNART EXAKT 8 MÅNADER SEN SÅ KOM VÅR ÖGONSTEN. kL 15.20 KOM HAN, OCH DÅ SKA JAG BLOGGA SKITEN UR ER......NÄ RÅ JAG TÄNKTE BARA SLÄPPA EN BOMB MED EN MASSA BILDER och lite text


En  liten uppdatering: Dagen blev inte riktigt som vi tänkt oss plus att vi kan konstatera att William har fått en liten släng av förkylning....men men jag har fått till lite kort ändå. Så håll i er....så här ser William ut 8 månader gammal


Puss på dig lille Wille, tänk att du har varit min lille vän i 8 månader....

Vår underbara kille

3 kommentarer:

  1. Älskade sötprupp! Det är läskigt vad tiden bara springer iväg

    SvaraRadera
  2. Underbara söta unge! Med världens finaste ögon :) Saknar er massor!

    SvaraRadera
  3. Han e ju hur söt som helst!! :-)
    Som svar på din fråga så kommer jag att köra på båda bloggarna nu :-)
    Privata saker i den låsta osv...
    KRAM

    SvaraRadera

vill säga....