torsdag 22 september 2011

En dam fyller 95 år idag

Så hon ska "grattas" idag. Men innan det ska vi hinna me babysim och inhandla till en middag. Middan är en midda som ska ske på fredag. Det blir familjen Hallqvist. Jag ser det som en födelsedags middag för min far som fyllde år i måndags. Menyn ser än så länge ut så här:

Rensteks cheescake med löjrom

Smörstekt abborre med gräslökssås och persiljesmör

Efterrätten är för mig fortfarande okänd....hmmm

Behöver jag berätta att grabbarna i denna familj sover än så länge, det är ju anledningen till att jag hinner sitta här.
Jo jag ska söka ett jobb....Jag har ju en tjänst men jag är lite sugen på en annan också. Få se vad som sker....Det är ialf väldigt spännande, har inte sökt ett jobb på 8 år...

1 kommentar:

  1. Oj söka ett annat kneg, det var som tusan! Trist om man skulle mista en sol som dig på arbetsplatsen men kul för de som får dig (om det nu skulle bli så...vilket jag inte hoppas för att vara självisk hehe)

    SvaraRadera

vill säga....