torsdag 9 september 2010

Vilken snuskig kuk.......ursäkta språket

Nemo den lilla serie figuren i serien Kungarna av Tylösand, må va den snuskigaste människa som uttalat sig i tv.
Nu ska det supas och knullas var det han skrek.
Sen så sätter han på två blondiner i första avsnittet. Han har säkert inte ens bytt sängkläder efter första tjejen, eller kalsonger för den delen. Åh snälla gud säg att han använder kondom. Usch fy fan va snuskig du är Nemo.....och inte snygg för fem öre. Vad faller dessa tjejer för. GHAA jag tror fan jag dör....

Tyvär så måste jag ju se nästa avsnitt nät dessa unga galna individer gör bort sig. Vi alla behöver skratta åt någon som är fan mycket värre än en själv. Tänka lite smått, så jävla dum är man ju inte

1 kommentar:

  1. Men Cillaaaaaaa!!!! Har juinte varit in här på länge eftersom du hade satt lösen sist jag kikade... Du är ju graviiiid!!!! Men hallå, GRATTIS! Snacka om lost man är då!! Fan va skoj!! Mår du bra då??? =D

    Jag håller med om hitta Nemo, riktigt äckel!
    KRAAM

    SvaraRadera

vill säga....