lördag 11 september 2010

Hur vet man......

Jisses vad tiden går sakta. Då menar jag med hela graviditeten. Känns nästan som om allt står stilla...
Vad jag undrar över, och grubblar över, är vilket namn man ska bestämma sig för till bebben. Jag frågar alla vad deras barn heter och vilka favorit namn de har. Jag har själv en del favvo namn men vissa går helt enkelt inte. Ett namn går bort eftersom ett barn nära familjen redan heter det.
Sen så när man berättar vilka namn man har tänkt så har alla en ordentlig åsikt som de visar vare sig de vill eller inte. En min säger ju allt...
Vilka favorit namn har ni, berätta??

5 kommentarer:

  1. Alfred! Såå gulligt! Det är ju tur att smaken är som baken - delad!

    SvaraRadera
  2. HAHA! Läste din kommentar på Jossans blogg, trodde du att hennes Arvid heter Alfred? Mamma säger också alltid Alfred åt han :D

    SvaraRadera
  3. Här får du lite namn att bita i:

    Flicknamn
    Arwen
    Alven
    Eden
    Isolde
    Juli
    Juni
    Luna
    Lily/lilly
    Michelle
    Ruth
    Rose
    Siri
    Signe

    Pojknamn:
    Arild
    Desmond
    Edward
    Edmund
    Henry
    Hamilton
    Hjalmar
    Joseph
    Kiefer
    Milo
    Parker
    Sam
    Spike
    Walter

    SvaraRadera
  4. Skriv ut dina favvo namn så får läsarna rösta! =)

    SvaraRadera

vill säga....