fredag 2 april 2010

Igår kväll.....


Var jag och hälsade på Jessica i Torvalla. Hade med mig ett påskägg med godis och en liten slant till Freja. Hon hade en present till mig me. Gullig som hon är. Hon visar innehållet och säger att det är mat, hihi. Det var ju Itrim bars. Det kunde inte bli bättre. Jessica toppade denna kväll med att tjusa till min blogg. Hon är ju helt enkelt så jäkla bra, hon fattar allt jag inte själv fattar, hon kompletterar mig, jaja nog med kärleksförklaringar nu




Efter jag och Jessica lessnat på varandra ;) så drog jag till pappi. Vi drog på en rulle. Filmen hette 2012. ( det är ju det året världen gå under )
Den var så grymt bra. Vart helt slut i kroppen. Den var liksom jobbig, var på så spänd hela tiden. Det var så mycket som hände hela tiden. Se filmen om ni inte gjort det. Tål att säga igen DEN VAR SÅ GRYMT BRA

1 kommentar:

vill säga....