tisdag 30 mars 2010

Knepigt värre

Det är bra knepigt att vara kvinna.
Min diet har rubbat min kropp ur läge. Den funkar inte riktigt som den ska.
Jag saknar nått som brukar dyka upp precis på dagen, min mens. Nu är den nästan 2 veckor försenad. FUCK.....
Jag har självklart kollat om jag är gravid eller ej. Och jag är ej gravid.
Har läst på om utebliven mens och strikta dieter kan vara en bov.
Ja det är ju precis det jag sysslar med, strikt diet.
Jag har nog sysslat med min diet för länge kanske, eller vad vet jag.
Jag får nog ge mig, måste i alla fall äta riktig lunch. Vill ju att min kropp ska funka som den ska...

Jaja nog om det bekymret.
Imorgon fyller Benjamin och om jag har tur så kommer paket som jag beställt imorgon, det vore ju grymt. Hoppas hoppas........ håll tummarna för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....