onsdag 31 mars 2010

Hur går det med träningen?

Träning...vad är det???
Närå, allvar nu. Självklart så ska jag sätta igång med träningen. Det var ju ett tag sen. Vet ärligt talat inte hur länge men kanske 1 månad sen jag satt min fot där. Galet....
Vet inte riktigt vart tiden tagit vägen. Har jobbat som en tok för att kunna ta ledigt och åka iväg. Jobbat ännu mer när jag kommit hem. Och nu när jag ska boka in mig på pass, så kommer jag inte in....surt.
Men imorgon tänkte jag ta en promenad dit för att fixa mitt login och även boka in en tid med en tränare. Tänkte få ett grymt upplägg med sköna övningar som ska få fart på kroppen igen. Jag undrar jag vem som kommer ta hand om mig, hade ju Sandra förut....
Om jag har tur så finns det kvar en plats på pumpen imorgon.

Nu kanske någon enstaka undrar va fan jag gjort, om jag inte rört på mig överhuvud taget. Men det har jag. Går alltid till jobbet och passar på att ta promenader så fort det finns tid. Men vad är en promenad när man kan svettas bland andra i en spinsal, eller med tunga vikter som orsakar en massa träningsvärk. Nä nu längtar jag som bara FAN....ja jag måste svära, pluggade inte ordlistan när jag var liten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....