söndag 19 juli 2009

En ny start, en andra chans

Jag vill vara stolt över mig själv och känna mig stark och vacker i alla lägen. Vill inte unna en enda minut av mitt liv att trycka ner mig själv. Självklart gör jag misstag och kommer göra fler i framtiden. Men av dessa misstag vill jag lära mig att bli bättre och bättre. Vill aldrig tycka illa om mig själv pga ett dåligt val, alla gör vi dom. Detta är vad jag vill.
Det är ganska lätt att lägga skulden på sig själv och känna att man inte kan nått. Tycka att man är korkad i vissa situationer. Titta i spegeln och tycka att man är tjock, tråkig och bara vanlig.
Ofta har man ju tänkt: Va fan tänkte jag på då.....
Men det jag inte visste förut vet jag nu.
Så sträck på dig. Va stolt och tro på dig själv. Respektera och prioritera dig själv. Älska dig själv så du kan sprida kärlek runt omkring dig. Detta är mitt mål i livet och vad jag ska arbeta på varenda dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....