tisdag 23 juni 2009

Träning I LÖV IT

Gud vad skönt det är när man har tränat. Körde ett Pump pass ikväll, halv åtta är faktiskt kväll för mig. Jag ökade på lite på benböj och det kändes. Tänk att så lite fick mina ben att skaka. Men jag ökade och kände mig stark som klarade det. Var otroligt trött egentligen, kunde inte sluta gäspa. Imorgon hoppas jag att jag får sitta på balkongen och sola. Fast om det blir toppväder så åker jag nog till pappsen och solar på uteplatsen. Då får solen hälsa på hela kroppen. Hoppas hoppas på sol

2 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig med träningen! Grymt att lägga på på benböjen, som är den jobbigaste på många releaser! :)
    Jag hoppas också på sol imorgon, har faktiskt beställt sol... :D
    Vi har det härligt i solen på vår semester du och jag, på olika håll, det ser ut så på väderprognosen i alla fall!

    SvaraRadera
  2. cecilia svarar jenny23 juni 2009 kl. 22:53

    Bra att du beställt sol, min beställning går inte alltid fram. Saknade dig i måndags på spin, jag förstår att du har semester men ändå....hihi. Kram på re

    SvaraRadera

vill säga....