onsdag 24 juni 2009

Frukost är det bästa jag vet

Har ätit min underbara frukost nu. Idag blev det soygurt med blåbärsmak, skivad banan och osötade/naturell musli. Supergott. Hade velat äta ha en rostad macka med getmese också men min mage sa stopp.
Nu väntar jag bara på att solen ska säga hej till mig på balkongen. Har vaknat så tidigt nu varenda morgon på semester. Visst jag tycker det är härligt med tidiga mornar. Men när Anders fortfarande ligger och sover finns det inte så mycket att göra. Jo, jag tänkte gå ut me Tuffe men han vägrade. Jag satt på han kopplet men han ville inte stiga upp. Drog lite lätt så han skulle följa med men det fungerade inte heller. Han är så otroligt morgontrött och det har blivit värre på senare år. Men han bestämmer väl i slutändan när det handlar om hans toa besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....