lördag 30 maj 2009

solen skiner på mig och jag tillbaka



Dessa två fynd har jag gjort idag. Med fynd menar jag att det endast kostade 98 kr för båda. Läckert. Men det är knepiga bilder. Ringen är så grymt snygg, men det syns inte på bilden vilken läckerhet den är. Väska är en skön liten modell, som jag ska lära känna i sommar. Har alltid använt stora väskor. Men såg denna sötnos på en tjej igår och frågade vart hon köpt den. På hm blev svaret.
Skynda mig dit. Fanns bara en väska kvar. Åhhhh den är min.
Min semester börjar snart. Så det känns underbart att få inviga den med mina nya inköp. Är kanske lite knäpp men ärlig. Jag mår super av nya inköp. Känner mig fin. Nu behövs bara en snygg bränna.
Har suttit ute i ca 40 min idag. Inte länge om man tänker på vädret och vilken soldyrkare jag är. Men imorgon då jäklar ska ni få se en brunis men lite inslag av rött (oundvikligt )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....