lördag 30 maj 2009

ont ont ont

Men Gud va ont jag har i mina ben och rumpa. Vilken grym träningsvärk. Har tom ont när jag ska sätta mig på toa, det är väl ändå illa. Ska gå ut me tuffe snart, gruvar mig. Tittar just nu på Robinsson, det är reklam. Jag undrar vem som vinner. Blir säkert Jarmo, men tänk om det blir Blondie. Hon har ju redan pengar har jag läst någonstans. Men det handlar väl om vem som är värd att vinna. Svårt att säga vem som har hem det.
Imorgon ska det solas för min del. Sola, må gott, gratta min mor på morsdag. Om jag minns rätt så skulle hon bjuda på middag. Får checka av lite imorgon vad som händer.
Måste vattna pappas blommor imorgon, fast det kanske Daniel kan göra. Dom är nog törstiga nu.
Nä nu börjar Robinsson, höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....