fredag 3 september 2010

Jag är så kär....Ja jag älskar DIG
Du finns där för mig och stöttar mig även när jag har det svårt.
Jag vet att jag alltid kan lita på att du finns vid min sida.
Du älskar hela mig och jag hela dig.
Jag älskar ditt goda hjärta, ditt leende, din humor.
Jag älskar våran vardag tillsammans,
jag älskar våra mornar och kvällar tillsammans.

Jag älskar att när jag känner mig som mest nere, när livet är så orättvist, när jag blir knockad av svåra besked så finns du här hos mig och säger "jag kommer alltid att älska dig"

Du är så fin och jag är så lycklig....


4 kommentarer:

  1. Å men TACK, jag förstår att det är mig du menar! WOAHAHAHA!

    SvaraRadera
  2. Jaha! Nu fick du mig att börja lipa:) Vackert skrivet!!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dig också "Cillen" kommer alltid att älska dig. Det gjorde jag sedan första stund jag såg dig. Du var en svart hårig liten söt "knubbis". Jag minns att jag satt i sängen på BB och beundrade dig. Tyckte att det var den finaste och sötaste liten "kicka" jag sett.

    SvaraRadera
  4. Va fint skrivet!
    Har också hittat en sån kärlek, känns helt ofattbart!
    Att en annan kan fånga ens hjärta på detta vis!

    Tack för kommentaren i bloggen =)

    Kramar

    SvaraRadera

vill säga....