tisdag 28 augusti 2012

ojoj

Stackars lilla vän, vi som var så tajta och spenderade flera timmar i veckan tillsammans.
Vi lovade varandra att det alltid skulle vara vi två......
höhöhö ja vad hände med denna blogg, jo det ska jag berätta...INGENTING
Det var ju mitt liv som förändrades HELT
Att jobba 90%....
Ha en son på 1,7 år som slukar min uppmärksamhet (LÖÖÖV UUUU)
Att vara en närvarande, kärleksfull och uppmärksam partner/sambo
Och sedan bara vara jag, bara lilla mig, min egen tid....
Ja ni, inte fan hamnar jag här så ofta....

Men vi har haft det GÖTT, så jag bjuder på lite GOA bilder




Härliga bilder va...mmmm man myser

p.s Jag trodde att jag hade lite fler bilder att bjuda men dom ligger inte inne på datan än, ja där ser man, jag har ju inte TID



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....