onsdag 16 november 2011

Tror ni att jag REDAN har gett upp.....

Nä då, still going strong.....
jaja nu ska ni få höra den bittra sanning...höhö det där lät ju....
I tisdags så var jag ju på en sån där trevlig shopping kväll med en massa fin rabatt, me like. Som belöning för att man har spenderat en massa pengar så vill dom bjuda på fika. Prinsesstårta och en kopp kaffe, väldigt snällt. Men jag tog BARA en kopp te med honung i (ont i halsen). SKIT STOLT, men jag hade faktiskt inte en enda tanke på att svälja något, ONT ONT I HALSEN...
Ja det var tisdan men i dag så är det ju "LillTaPåTuppaDan"........hihi....
Jag och lilleWille var bjuda på gofika hos fru Fröjd. Där tog jag för mig av läckerheterna som för mig bestod av salami och brie macka, plus två salta kex med en härlig ost på. Såååå himla gott. Det bjöds även på en vacker tårta, men den rörde jag inte. Nä jag satt istället och lyssnade på hur god den var, ghhhaaa......
Men dagen var ju inte slut där och för att korta ner denna text så kan jag ju berätta att jag har hällt i mig ett glas julmust och tagit 5 godisar PLUS 2 rutor choklad........Men det roliga är att det GÖR INGENTING. För det var min lilla njutning för denna dag. SKÖN INSTÄLLNING va, ja jag vet......

1 kommentar:

  1. Hahaha! Otroligt roligt att läsa må jag säga. Sitter och ler och ser dig framför mig när då nickar och hummar över hur god den där tårtan egentligen skulle ha varit :)

    SvaraRadera

vill säga....