måndag 14 november 2011

Något lätt irriterad

Då är denna dag avklarad och just nu så är jag något LÄTT irriterad. Nästan farlig skulle jag vilja kalla det.....
Fast Allt har gått ganska så bra.
Till em kaffe så tog jag en kola kaka (made by me)....
Sen så var jag och Wille iväg till MIN mormor och morfar i ÅS. Där fick vi oss en pratstund och en kopp kaffe....skulle ju inte ta nått MEN mormor ville så gärna att jag skulle ta en bulle som hon så fint bakat. Åhhhh jag hatar när människor tjatar att man ska ta nått även fast de vet att man försöker hålla igen. Är inte de, de värsta som finns just då...JaJaJa
Jag är nöjd över denna dag och som sagt imorse så vägde och mätte jag mig själv och ska göra det igen om en vecka.

Det är ju en annan grej med mig. Ibland så väger jag mig varje dag....man är ju så störd egentligen. Vad är det för mening att väga sig varje dag. Nä ändring på de. Vägning EN GÅNG i VECKAN

1 kommentar:

  1. Ja fy fan va irritersamt sånt är när folk trycker på en "gosaker" även fast man inte ska ha! "Men en liten bulle kan du väl ta?" Ja men de andra bullarna då som alla andra trycker på en!!! Du gör det bra cilla go girl!!!

    SvaraRadera

vill säga....