måndag 14 mars 2011

Har ni några heta tips

Jag ger upp....ska aldrig mer be om kommentarer från er. Men tack ni underbara som har lagt ner tid på mig genom att skriva några rader. En stor fet puss sänder jag på posten.
Så nu till min fråga som jag inte borde ställa, eftersom ni aldrig skriver nått. Men här kommer den ändå. Har ni nått tips på någon super duktig frisör här i stan???
Anders ska bjuda mig på ett besök vilket innebär klippning och toning. Men vart ska jag gå. Det kostar ju så grymt mycket så man vill ju bli nöjd.

Bjuder på lite bilder medans ni funderar






Typ den här färgen vill jag ha, vilket är ganska lik den jag har nu (fast mitt hår har utväxt och är bara så fult just nu), så här vill jg alltså se ut fast med lite längre hår, detta kort är ju 1 år gammalt tror jag.
TIPSA MIG NU

( jag kom och tänka på en sak, Jessica tyckte att min ögonfärg liknade diarre, haha hon är charmig hon)

7 kommentarer:

  1. då jag bodde i stan så var jag alltid på attityd och klippte och färgade håret, blev alltid nöjd =)

    SvaraRadera
  2. Hej Hej

    När jag bodde i Östersund så var det alltid Attityd jag klippte mig hos (Ser nu att även ovanstående gillar dom) och jag vart alltid nöjd. Så det är mitt tips. Klippte mig där senast i somras när jag var upp och hälsade på men minns inte vad frisören hette.

    /Jessica

    SvaraRadera
  3. Jag har hittat min favorit nu när jag flyttade tillbaka: Studio 9! Dom är helt underbara. Jag har klippt mig där hos Jonna, men även killarna är hur goa som helst!

    SvaraRadera
  4. Studio 9 är ju kanon, men dit vågar väl inte du gå ;) Men Therese på Trudes gillar jag skarpt! Jag är ju alltid sketanöjd då jag varit där.

    SvaraRadera
  5. hehe jag e ju så kass på att läsa bloggar, men du vet ju att jag läser osv... =)
    Glömde svara på din fråga också kom jag på nu då jag såg att du skrivit om frissan...
    Jag går till Elin på idun och har gjort senaste året =)
    kraaam

    SvaraRadera
  6. Pernilla på Salongen, eller Martin på studio 9 är mitt tips!

    SvaraRadera
  7. Det finns faktiskt ingen som är bättre än Uffe på Studio 9. Men räkna med att inte vilja byta efter att du varit hos honom och då är du fast med att få betala ca 1500:- för färg och klipp. :/
    Vad skoj det var att springa på dig förra veckan, jag vill ses mer!
    Puss Carro

    SvaraRadera

vill säga....