måndag 28 februari 2011

Jag har sålt en ful korv till Pontare

Sitter och tittar på Roger Pontare som borrar så fint på kanal 3. Gamla minnen väcks till liv....(hihi)
Det var en vacker solig vinter dag. Vem får jag se, jo om inte Pontare gående på gågatan med familjen. Han närmar sig sakta men säkert. Helt plötsligt så står han där mitt framför näsan på mig och ber att få köpa korv. Visst får du det.....
Men den magiska korv som jag valt ut till denna stora man var ful som fan. Den hade "bölder"....
Pontare tittar på mig med en blick som sa "skämtar du med mig, ska jag äta detta"
Men jag klistrar fast ett leende på läpparna och avslutar det hela med varsegod...
Så var den sagan slut

1 kommentar:

  1. hej igen....
    Har ändrat lösen igen.
    Maila till mig så jag får din mailadress om du vill läsa =)
    jane_soderberg@hotmail.com

    =)

    SvaraRadera

vill säga....