måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans dag

Ja idag så har familjen Maxlhti/Hallqvist varit på nappjakt. Jag hittade ett par efter lite tips ( TACK för tipsen i kommentarfältet ). Får e hur det går, för tidigt att säg än....
Sen så fick jag mig en liten överraskning, någon tycker om mig extra mycket idag, tack Anders

Som tack lagade jag en middag som var å god att det tände till lite extra ( i magen ) hos Anders. Det blev baconlindad kyckling, ugnsrostad potatis och rödlök, currysås (vi älskar det) och en grym sallad.
Ja det var grymt gott.
Men ha en bra dag alla, eller kväll kanske jag ska skriva
Puss och Kram

3 kommentarer:

  1. Vilket fint kort på er! Jag har fortfarande inte riktigt ställt in mig på att du är mamma så jag blir lika chockad varje gång jag går in hit :)

    SvaraRadera
  2. ååå vicken fin grabb å mamma..kicki

    SvaraRadera
  3. Heeej Cilla!
    Fan jag e så kass på att läsa bloggar! Gu så söt han är lilleman!
    Angående nappar så va Kendra likadan.
    Visst, alla barn behöver inte napp MEN man märker ju rätt bra på sitt eget barn om sugbehovet är stort. Kendra ville bara ha en enda sorts napp och det va NUK, latex. Helt underbar napp! Try it! =)

    Angående parfymen så har jag köpt den här:
    http://www.parfym.se/Product.aspx?ProductID=147

    Sköt om er =)

    SvaraRadera

vill säga....