onsdag 5 januari 2011

Nått som inte alla vet är att....

jag har tappat bort min förlovningsring. Den har säkert varit borta i över 1 månad nu. Så jag har gett upp hoppet och vände mig till till Folksam för hjälp. Jag har ju en hemförsäkring genom dom och dom har lovat mig hjälp men jag betalar en självrisk på 1500kr.
Så igår så var jag till Guldfynd och fick hjälp att skriva i ett papper som ska skickas in.
Där skrev vi i vad ringen kostade år 2007 när jag och Anders köpte den. Den var då värd nästan 5000kr. Sen så skrev de i vad ringen är värd idag....nästan 9000kr. HELT SJUKT.
Tänk om jag ingen hjälp skulle fått.....
Hur kan något öka i värde på detta sjuka sätt. Nästan dubbelt på 3 - 4 år.
 
 Men nu så är arbetet igång för att jag ska få en ny ring, ME SO HAPPY.
Har gråtit många tårar över min ring. Jag fattar inte vart den hamnat, har sökt igenom lägenheten säkert tusen gånger men ingen lycka.
Skyller ju självklart detta på graviditeten. Har blivit så grymt förvirrad att det inte är roligt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....