söndag 2 januari 2011

Jag är redo, är du???

Ja på måndag är det precis 1 vecka kvar till beräknad födsel.....
Känns som jätte lång tid just nu....
Imorgon så ska jag klippa mig och efter det får killen komma när som helst. Men jag vill inte vänta för länge. Jag vill inte gå runt "så här" länge till.
Messa just nu med en pigg mamma. Hon skriver att sonen kommer på torsdag. Ja varför inte....den 6 januari....
Ska slänga in en magbild på måndag, vem vet det kanske blir den sista jag tar...

Jag har haft en bra jul och ett fint nyår. Fina julklappar och god mat. Jag är verkligen redo för detta nyår.
Det finns så mycket att se framemot...

Nä vet ni vad jag ska fortsätta att städa nu, va ju det jag skulle göra idag. Jaja återkommer imorgon, eller tidigare,  med ny energi, nyklippt hår och magbilden. Vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....