tisdag 21 december 2010

Vaken??

Känns som jag är den enda som är vaken just nu. Slog upp mina ögon strax innan kl 0500. Efter det så var det omöjligt att somna om. Men det gör inte så mycket.....
Ska lämna in bilen nu på morgonen, måste fixas en sak. Och sen så bär det iväg till barnmorska. Ska prata lite om hur jag/vi vill ha det när det är dags att krysta. Jag frågade Anders hur han känner/vill ha det. Men han är nöjd bara jag är nöjd.....sötisen
Ska även lyssna på hjärtljuden och se hur han ligger i magen. Känns som om han har droppat ner en aning. Sen så tycker jag att rörelsemönstret är annorlunda..hmmmm.....få se vad detta innebär. Håll era tummar på att allt är bra nu. Det börjar ju närma sig. 2 veckor och 5 dagar kvar

1 kommentar:

  1. Shit, han kan ju komma vilken dag som helst egentligen! Eller vänta 4 veckor till :P Vi får hoppas på det tidigare :D

    SvaraRadera

vill säga....