söndag 21 november 2010

Vilken dröm jag hade

Inatt så drömde jag något väldigt obehagligt. Kommer inte ihåg allt i detalj men själva händelsen som skrämde skiten ur mig. Så här kommer den:
Vi var utomlands, jag, Anders och Dexter. Helt plötsligt så ramlade det ner stora muffins från himlen. Riktigt stora muffins, typ amerikanska.
Vi befann oss i någon slags skog där det var massor av vargar. Så jag började mata dessa vargar med de gigantiska muffin(sen). Dexter blev också intresserad och ville smaka så jag gav han en liten bit. Då anföll en varg Dexter och bet han i ögat. Dexter skrek men vargen släppte inte taget. Tillslut så fick jag upp gapet på vargen. (usch det var så hemskt)
Dexters ena öga var alldeles förstört, min lilla grabb. 
Så då helt plötsligt blev jag livrädd för vad det kan kosta med veterinär besök utomlands och kommande operation av ögat. Så då var vi tvungna att ta första flyget hem så att Maria (veterinären) fick ta hand om Dexter. Stackars lilla hunden våran.

Sen så vaknade jag upp och kastade mig över Dexter, klappade och myste med honom. Usch det var en hemsk dröm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....