måndag 15 november 2010

FG

Ja idag var första träffen med föräldragruppen. Jag och Anders kom dit sist av alla, sist i klassen.....
Det var väldigt trevligt. Blandade åldrar, tror jag, svårt att sätta ålder på vissa.
Vi pratade om själva graviditeten och tankar runt om den. Det var kul att höra vad de andra hade för tankar. 
Det är också kul att Anders och jag gör detta tillsammans. Jag upptäcker nya mysiga sidor hos Anders hela tiden, bara positivt. Han kommer att bli en sån fin pappa. Och självklart så blir jag en cool morsa

Imorgon så kommer Lena hit på en fika. Grymt kul att få träffa henne, det är ju dags snart.
Nä nu kallar sängen till trötta Cilla


2 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan cillburken! :)
    Massor med grattis till bebisen!!!! Så himla glad för er skull. Kan vi ses något? Jag har samma nr som alltid.
    Kram Carro

    SvaraRadera
  2. Så mysigt och trevligt att vara hos dej , super gott fika!!! TACK

    SvaraRadera

vill säga....