torsdag 7 oktober 2010

Jag Är Tillbaka

Har inte haft något internet i snart 1 vecka nu. Men idag kom det tillbaka som en rosa ängel, AMEN.
Så vad har jag gjort denna vecka då.
I helgen tog jag och Lina en promenad med Dexter. Promenaden blev 5 km lång, HEJJA CILLA.
Vi hamnade även på September marknaden där jag unnade mig något gott, ÅÅÅHHH SSÅÅ GOTT

HAVTORN, LÖÖV IT

Ja vad har jag gjort mer. Jo jag och Anders svängde in på Barnens Hus där vi handlade regnskydd till barnvagnen, fårfäll till bebisen (eller var det lamm, herregud, snacka om att vara förvirrad). Till mig handlade jag en olja som jag smörjer in magen med varenda kväll. Min nya favorit syssla....mysigt värre, och förhoppningsvis inga bristningar


Sen så har jag även fått en gåva denna vecka. En gåva som visar att jag är omtyckt antar jag. Vem har jag fått den av, det säger jag inte....HEMLIS....





2 kommentarer:

vill säga....