onsdag 15 september 2010

Sten hård

Har nyss kommit hem från den "stora" staden. Haha nu trodde ni att jag mena Stockholm eller nått va....fan vilken dryg humor jag har...
Nä men jag har varit en sväng på stan med Lina idag. Vi bestämde oss för att gå in och som vanligt så får lite kramp i magen/livmodern. Jag pallar inte ett skit alltså....
Mina måsten på stan var att:

hitta ett hem till mina smycken, är en riktig "slarvmaja", blir så irriterad på mig själv, så jag behövde ett fint hem till mitt bling

lämna in en tavla som önskas att ramas in, kommer bli så grymt snyggt.

Vi tog bussen hem, var så trött. Men det kanske var lika bra, magen var sten hård. VARFÖR???
Blir också sten hård om magen efter ett arbetspass. VARFÖR???
Jag är ju i v 24, ska det vara så då????

1 kommentar:

vill säga....