torsdag 12 augusti 2010

Pump pass avklarat

Va på ett pump pass ikväll. Det gick bra. Men jag känner helt klart att jag kan inte hålla samma tempo som förut. Vart helt skakis i hela kroppen efteråt, TRÄNINGSVÄRK är att räkna med.

Men nu till en annan sak. Jag undrar om folk ser på mig att jag är gravid eller tror dom att jag mumsat för mycket i kakburken. Det är ju så sjukt ovant för mig att vara så rund om magen. Och när folk glor på min magen så skulle jag allt bra vilja veta vad de tänker. Ibland när jag träffar någon jag inte sett på länge som inte kan sluta titta på magen, känner jag att jag måste förklara. Men det skiter jag i, haha dom får gärna tro att "hon lagt på sig rejält" haha.
Herregud vilket svammel det blev. Om ni läst hit ner så beklagar jag...

1 kommentar:

  1. Hahaha "mumsat i kakburken" du är ju för härlig ^^

    SvaraRadera

vill säga....