lördag 3 juli 2010

Shopping i hettan

Har spenderat en del av dagen på stan idag med min vän Jessica. Trevligt som vanligt....
Först så spurtade vi in till Cubus där jag inhandlade två linnen. 49 kr/st, långa och supersköna, kan det bli bättre.




Sen så styrde vi våra heta näsor till Indiska där Jessica satte sprätt på presentkort. Vackra kläder fick hon med sig hem.
Sen så blev jag vrålhungrig, så vi köpte varsin kycklingburgare från donken (inte ofta jag handlar där, måste vara något år sedan...) till efterätt blev det glas från torget. Gött med glass i hettan, för varmt är det idag....
Efter det så drog vi in på hm där jag shoppade baby kläder, det första jag inhandlat nu. Blev 2 st bodys och 2 st pyjamas. Mysigt värre...





3 kommentarer:

  1. Hej Cilla!

    Ja det är så kämpigt just nu, var glad att du har en frisk och pigg fralla.

    Förresten ska vi ha en liten mini frallaträff imorron söndag, var med om ni kan :) vore superkul att hinna träffas.

    Frida & Åke

    SvaraRadera
  2. Erkänn att det var skoj å köpa lite bebbekläder :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Nu har jag inte fått tag på sandra idag, men skickade precis ett sms till henne. Är det ok om vi träffas i torvalla? I så fall kanske ni kan komma runt 15.00 tiden? Jag bor nära Mimergårds skolan om du vet vart det är.

    Behöver du nå mig, skicka ett sms eller ring.
    0738131986

    Frida

    SvaraRadera

vill säga....