söndag 4 juli 2010

Det är nått som sker

Nu ska ni får höra mina vänner. Jag vet inte om jag inbillar mig eller vad.....så skratta inte åt detta.

Men för någon dag sen så kände jag att det bubblade till i magen, långt ner i magen. Har aldrig känt ett sådant bubbel förut......hmmmm kan det ha varit........
En annan morgon när jag vaknade så la jag handen på magen och vad känner jag....Jo magen putar bara på höger sida. Jag var tvungen att lyfta på täcket för att se.....haha såg galet ut. Om det nu är vad jag tror, bebben, kan förklaringen vara att jag ligger helst och sover på magen men nu ligger jag liksom på halva magen. Förstår ni vad jag menar. Jag ligger halvt som halvt på magen....

Vilket konstigt inlägg det blev.....
Men jag har en fråga ändå..När kände ni av bebben för första gången?? När märkte ni att det är något där inne??
Jag är i vecka 14 och kände detta som jag försökt förklara

1 kommentar:

  1. Hej min vän! Det var säkert bebben du kände. Att magen är större på ena sidan är vanligt, livmodern ligger mer åt ena hållet :)
    Glöm inte skriva upp såna här saker, man glömmer så fort! Jag har glömt i vilken vecka jag var när jag först kände Leo och Frejis.

    SvaraRadera

vill säga....