tisdag 27 juli 2010

Dagen har fortsatt i lyx

Sen så åkte jag och Anders och njöt av en middag på Marite. För min del blev det:

Lammytterfilé med paprika- och auberginkräm, ugnsbakade tomater och rostad vitlökssky. Serveras med potatiskaka

Creme brülée som serverades med björnbär

Anders åt:

Ugnsstekt röding med ostronskivling, rotfruktshollandaise och dillslungad färskpotatis

Mini pavlova med citron- och limecremè, serverades med jordgubbar

Allt var så grymt gott. Är så härligt att gå ut och äta. Man sminkar sig och gör sig fin och att sen njuta av god mat, I am in heaven.

Äntligen så kände jag mig fin, man behöver det



Hihi man såg ju nästan gravid ut efter denna middag



2 kommentarer:

  1. Du är så fin min vän! Å sötmagen :) det lät hur gott som helst det ni käkade, snart är det min å Antes tur på Verkö slott :) Jag är fortfarande snorig men till helgen efter lite uppvilning så kan vi träffas tycker jag! Saknar dig!

    SvaraRadera

vill säga....