fredag 30 juli 2010

Björn skit

På onsdagen så åkte jag och pappsen till Svaningen. Måste vara ca 14 år sedan jag var där sist, så nu var det dags. Vädret var helt underbart när vi kom dit, solen strålade. Vi åkte direkt till min "faster" Hedwig och kusinen Birgitta. Snackade lite skit och hade det trevligt.
Sen så kokades det ny potatis och packades sedan ner tillsammans med surströmming och annat gott. Vi tog bilen ner till vattnet där vi dukade upp och hade en fest middag. Grymt fint, svårt att få finare utsikt, och grymt gott. På vägen dit hade jag tydligen kört på björn bajs. Haha har aldrig sett det förut. Det var fullt med bär i bajset.....men vart fan var björnen....

Efter det så åkte vi in till Svaningen igen där vi mötte upp Berra och andra svaningbor.
Vi har haft det väldigt trevligt.
Jo fick ju även en liten guidad tur av min far dagen efter. Tittade efter björnar men hamnade vid ett vattenfall. Älskar vattenfall, det är så mäktigt. Vi hamnade sen i Gäddede men vände efter det och då somnade jag i bilen, som ett barn....

Jag har även fått myggbett på köpet men det får man räkna med. 8 st på benen och resten på rumpen. Men jag undrar hur fan dom kom innanför brallorna och varför dom siktade in sig på arslet. Svårt att missa kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....