onsdag 16 juni 2010

Den som väntar på nått gott.....



Anders föräldrar har varit i Stockholm och hälsat på sin dotter och barnbarn. Med sig tillbaka så hade de med sig ett helt lass med bebis-nytto-saker. En bilbarnstol, en påse till barnvagnen, uppblåsbart skötbord som vi kan ha på våran nya tvättmaskin, 3 påsar kläder i alla möjliga storlekar. Hälften av kläderna är till en pojke och resten till en tjej, få se sen vad som döljer sig i magen. Fast det är klart, vissa av kläderna kan både en ficka och pojke ha.

Så nu har jag suttit och gått igenom påsarna med kläder.......åhhhh vad jag suktar efter att få gosa med min lilla bebis. Längtar längtar......
Går in i vecka 12 imorgon, men det känns som om det tagit 100 år. Ghhaaa blir lite lätt tokig

5 kommentarer:

  1. Nu fick jag en AHAupplevelse, insåg just att din graviditet kommer ju faktiskt att sluta i att DU BLIR MAMMA! Gud så konstigt. MAMMA! Från Cissi till Mamma... du kommer att ha en liten bebis!

    SvaraRadera
  2. MEEEEEEEEEEN CILLA!!!!!!!!!!!!!Just nyss, för ca 30 min sen så sa min kära svärmor att du ska ha barn....WHAT?? ja o då sa mange att det sa ju din mamma när vi träffade er på Törners på morsdag.......MEN VAD FAN I HELVETE,vart var jag då??hörde jag ens det?det känns inte som så för det kom som en surprice...men STORT GRATTIS FINA DU!!!!gud så roligt!!!!!jag skulle skicka ett sms o gratta men insåg att jag inte har ditt nr så jag hoppas att du läser det här!!jätte jätte roligt! =) stor stor kram till er /kicki frisör

    SvaraRadera
  3. Du kommer att bli en underbar mamma!!!

    SvaraRadera
  4. kicki: Hihi gud va rolig du är och Tack så mycket gulliga du

    Lena: tack snälla

    SvaraRadera
  5. Jättelängesen jag läste din blogg Cilla, men fick ju höra av Kicki, så STORT grattis till er, gud va roligt!!!kram.

    SvaraRadera

vill säga....