söndag 30 maj 2010

Fy nu känner jag mig ledsen

Skulle på spinning idag men det sket sig totalt. För er som hänger med så har jag ju tappat bort plånboken och där ligger mitt fina träningskort. Men jag drog dit idag, tänkte att jag kunde ju mitt medlemsnr så det är väl bara att säga det. Men vilken sketen NIT jag gick på.....

Nu är ju gymmet obemannat, vilket innebär att man behöver kortet för att komma in. Så jag stod där som ett fån och kom inte in, de är fan inte sant. GHHHAAA jag trodde fan att jag skulle dö, kände mig blåst på suget jag haft efter passet hela dagen. BAJS.....

Hoppas nu att jag får igen min plånbok imorgon, snälla snälla säg att någon lämnat in den......

2 kommentarer:

  1. I dag är en ny dag tack för blommorna, fikat och trvligt sällskap på morsdag. Har du hittat plånboken ännu? Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Yes plånboken var på hittegods avdelning hos stadsbussarna, ibland så har man tur

    SvaraRadera

vill säga....