onsdag 7 april 2010

Stjärtsvett

Nu har träningen kickat igång. Igår så var jag och träffade en tränare på StepIn. Vi gick igenom några övningar för mage och rygg. Gjorde även en analys av kroppen så jag fick reda på läget. Kunde bla se hur många procent av min kropp som är fett och muskler. Intressant.....
Ska göra om denna analys om två månader. Ska bli spännande att se om det blivit någon skillnad...

Jag blev grymt peppad av detta så jag körde direkt igång med övningarna jag fått presenterade. OjojOJ....
Vaknade idag med en grym träningsvärk. Känns som om jag varit i slagsmål...

Idag så fortsatte jag i detta tränings lyckorus. Ett spin pass har jag svettats igenom. Grymt va det men sjukt jobbigt. Men jag gav allt jag hade och kände mig så nöjd efteråt.

Nu till rubriken. Alldeles innan mitt pass hade det varit en klass innan. Man kände bastuluften i salen och lukten av svett. Usch, hatar denna luft. Tycker inte om när det har svettats innan i salen och man sätter sig på en svettig sadel. Visst den var väl avtorkad men det hade ändå varit
stjärtsvett där innan. Hihi så är jag, lite larvig, ja jag vet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....