lördag 10 april 2010

Lördag idag

Idag har det varit en bra dag. Började med att åka in till StepIn. Körde ( då menar jag KÖRDE, svettades som bara fan ) kondition 30 min. Efter det körde jag mina övningar på bollen, plus några till. När jag kom hem så kom Jessica, Freja och Puppy och hälsade på. Vi drog ut på en promenad som var härlig med psykiskt jobbig. (Skit)Dexter blev som en galet hungrig tiger på Puppy hela tiden, kunde inte släppa focus på honom. Jajajaaaa......
När vi kom bjöd jag Jessica på en bar och Freja på korv och pasta. När jag tänker efter så fick Puppy ingenting, nedrans....

Jag och Jessica pratade en massa om mat och vikt, vilket behövdes för min del. Har tappat mig själv en aning och det är inte bra. Så imorgon så tänker jag starta upp mina matdagbok inlägg igen. Jag uppdaterar i dom under dagen vad jag ätit och när jag åt och hur det känns och har gått.

Som ni kanske märker är jag grymt tjatig om mat och vikt. Men så är det väl när man har ett slags matmissbruk. Måste ju tyvärr kalla det så, vill inte för det låter så alvarligt. Men som jag sa till min tränare på StepIn, jag tror inte jag känner någon som har grym koll på maten de äter, inte en person som har en god relation till just mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....