söndag 10 januari 2010

Shoppa på internet och spara pengar

Det är så mycket billigare att handla på internet i vissa fall. Som hud vårds produkter använder jag Dermalogica. Jag upptäckte produkterna efter en ansiktsbehandling på en "butik" här i stan. Jag köpte med mig ett startkit men när jag skulle fylla på med det som tagit slut tog jag mig en titt ut på internet och upptäcker att det går att spara pengar.

Active Moist 100 ml 590kr i butik,
465 kr i internetbutik
Intensive eye repair 530kr i butik, 399 kr i internetbutik
Multiactive toner 250 ml 340kr i butik, 269 kr i internetbutik
Skin hydrating masque 75 ml 405kr i butik, 323 kr i internet butik

Totalt: 1865 i butik, 1456kr i internetbutik

Till er som inte kan räkna minus utan miniräknare skiljer det 409 kr ( ok det är en frakt på 30kr men ändå.....)

2 kommentarer:

  1. Halloj, det är bara bra med Lilla Åke, kylan har varit jobbigt för honom och han fryser hela tiden, men det hördes som det skulle bli bättre imorgon så då jäklar ska vi vara ute :-)
    hur går allt med Dexter? är han nå busig :)

    Mvh Frida

    SvaraRadera

vill säga....