onsdag 13 januari 2010

Jäkla Finne

Alltså jag har fått värsta finnen på hakan och den gör mig grymt irriterad. Den lyser upp även fast jag gör allt för att dölja den. Så fort jag träffar någon så känns det som om personen blir hypnotiserad av denna gigantiska finne. Jag kan fan inte sluta pilla på den......
Jaha kanske man tänker, du är inte den första som fått en finne. Nä det fattar väl jag också men finnar brukar inte besöka mitt ansi
kte, dom har alltid hållit sig undan.
Jaja bildbevis ska ni få




Någon som har nått mirakel tips för att vinna ett krig mot finnar.....

3 kommentarer:

  1. haha tack ska du ha =)
    Och du är alltid lika snygg, med stor finne eller ej :)
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Äh det är bara du som tror att alla stirrar!! Men jag brukar köpa tea tree sticket som vi har på jobbet, funkar bra på mig! Säger kanske inte poff - men det går snabbare iaf :) Kram kram

    SvaraRadera

vill säga....