tisdag 12 januari 2010

Body Balance och Dillkött

Idag så blev det ett BB pass. Passen är ju riktigt sköna och jag rekommenderar dom. Men personligen så är de svåra. Om det kommer nån teknik framöver så måste jag boka in mig på det. Men en väldigt duktig instruktör sa att det tar mellan 3-5 pass för att hitta "flowet" (flowet är mitt ordval, tyckte det passade så bra). Så nu så ska jag ta min kalender och boka in mig på BB pass ( jag bokar in i min kalender pass framöver, då måste jag gå)

Jo jag har slavat i köket och med en fantastisk magi så blev resultatet dillkött. Jisses va gott det var ( jag hade ju provsmakat, ett måste)

1 kommentar:

  1. Hej och tack för kommentaren i Egons blogg. Vilken fin fralla du har och vilket tufft namn!
    Ja jösses vad de växer fort,det gäller att njuta av valptiden:)
    Ha det bra!

    SvaraRadera

vill säga....