söndag 27 december 2009

Jäklar va blek jag är


Tittade lite extra på kortet i förra inlägget och jisses va blek jag är. Jag brukar lägga mig i cancer maskinen vid denna tidpunkt på året.
Är bra sugen men jag vet inte. Har varit en galen soldyrkare och vet att det inte är ok. Sola solarium är ju ett av de galnaste saker man kan göra. Det bara skriker cancer.
Nu när jag ser unga tjejer på stan som är så där galet solariebrun så undrar jag va fan jag tänkte med själv. Visst att ha en snygg bränna är så jäkla fräscht enligt mig med det finns ju gränser.

Ja men då hamnar vi på ett annat alternativ som heter brun utan sol. Usch blir alltid lika nervös när jag tänker på resultatet som kan sluta hur som helst. En morot eller kanske en fläcklig orange pinsam tjej som sjukanmäler sig från jobbet, kanske skyller på magsjuka så får man några dagar på sig så fläckarna bleks.
Eller så blir resultatet galet perfekt som kanske sker 1 av 100.......


Så här brun blev jag i somras av våran underbara svenska sommar. Längtar......
Ni vet väl att brunt fläsk är alltid snyggare än vitt fläsk, ni fattar vad jag menar va...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....