måndag 14 december 2009

Är det nått fel på mig

Jag har ont i magen, känner sig så jäkla gråtfärdig, vill bara skrika åt livet att ta sig i arslet.
Jag är förföljd eller börja sjukna in i en sjukdom som gör att jag inget fattar längre.

Igår så tappade jag mobilen, men hittade den. JA idag så har jag tappat min bilnyckel. Den har släppt från min nyckelknippa, på något sjukt sätt, och gömmer sig antagligen där ute i snön. VARFÖR I HELVETE VAR SNÖN TVUNGEN ATT KOMMA IDAG.

Pga detta känner jag mig depressed......

Och jag hatar att få höra -Men Cilla då eller -Så går det när man inte kan hålla reda på grejerna.
Kyss mitt feta arsle och håll mun. Det värsta som finns när man lyckas med en sån här grej är när någon spär på med sådana kommentarer. Fattar inte folk det......Varför har man inte vett att vara förstående.....
NÄ FY FAN FÖR DENNA DAG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

vill säga....